Emre D....

Emre D....
Elveda Güzel(?) Vatanım !!!

Emre D....

, bir kitap okudu
7/10
·164 syf.··
24 saatte okudu
·
2020 193. kitabı
Mustafa Kutlu
8.4/10 · 3.744 okunma
Reklam
Biz ömrün çok kısa olduğunu duyuyor, düşünüyor ama az sonra unutuyoruz.İnsanoğlu unutkan ve nankördür. Elindekinin kıymetini bilmez , kaybedince mızıldanır. Biz her zaman bu işi bir hatırlar, bir unuturuz. Sürekli hatırda tutmak velilere mahsus. Ölmeden ölenlere. Bizim gibi faniler hep unutacak ve yeniden hatırlayacak.
Sayfa 50·Kitabı okudu
7/10
·200 syf.··
2020 191. kitabı
Toplum tarafından , haklarında hiçbir detaylı bilgi sahibi olunmadan, sadece dışardan bakılarak , ön yargılarla "öteki" haline getirilen ve bu damga ile hayata tutunmak zorunda kalan bir anne ve oğulun hikayesi. Toplumumuz maalesef kendi günahını başkalarının sırtına yükleyen , her zaman yapanın değil yıkanın yanında olan bireylerden oluşuyor. Kitapta her iki tarafta çok net bir şekilde gözler önüne seriliyor. Yazar betimlemeler ve efsanelerle kitabı süsleyerek anlatımı güzelleştirmiş fakat bence maalesef kitabın sonunu etkileyici bitirememiş.
AhrazDeniz Gezgin · Can Yayınları · 20195,7bin okunma