Her şey ölmeli. Gerçek bu.
İnsan, umudunu kaybetmek istemez.
Ölümü aşabileceğini düşünür.
Her şeyin iyiye gideceği inancı insana özgü bir fantezidir ve belki de insana özgü olan işlerin düzelmeyeceği bilincine bağlıdır.
Emin olamayız.
Ama bence insan, ölümden kaçamayacağını bilen tek hayvandır.
Diğer hayvanlar anı yaşar.
İnsanlar bunu yapamadığından umudu icat etmiştir.
Her Şeyi Bitirmeyi Düşünüyorum