📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Godot kimdir? Godot'yu Beklemek nedir? Godot'un tam karşılığını kimse bilmemekle beraber aynı zamanda da herkes bilmektedir. Peki ya nasıl oluyor bu hem bilip hem bilememek? Filologlara göre God (tanrı) ve İdiot (budala) kelimelerinin birleşimidir Godot. Teologlara göre tanrının ta kendisidir. Hümaniste göre umuttur, sevgidir. Varoluşçuya göre ölümdür. Sosyologlara göre ideal toplum düzeni, politikacılara göre güç, nihilistlere göre hiçliktir, yazara göre absürt.. Bana göre ise bekleyiş eyleminin kendisidir.. Hani bilirsiniz hep orada bir yerdedir ama orası diye bir yer hiç olmamıştır ki aslında..
Peki nedir bu bilinen-bilinmeyeni beklemek? Nasıralı İsa'nın çarmıhta beklediği gibi beklemektir, hiçbir zaman gelmeyecek olanı beklemek. Hiç bir zaman gerçekleşmeyecek olanı dilemektir. Zamanı yitirmektir. Anlamı kaybetmek. Yaşamın gerçek mi düş mü olduğuna karar verememektir. Arafta kalmak. Uzay boşluğunda sonsuza dek savrulmak. Kendini kaybetmek. Sekiz milyar insanın arasında bir yer bulamamak. Aynada kendini görememek. Aramak, düşünmek, unutmak, anımsamak, sonra yine unutmak ve aramak. Hep en başa dönmek ve bu döngü içinde deliliğe dönüşmek..
Biz kimiz?
Bilmiyoruz.
Peki ne yapıyoruz?
Godot'yu bekliyoruz.
Peki Godot ne zaman gelecek?
Godot Nah gelecek !