Araya soğukluk eken insanların sıcaklık beklemesi ne garip. Hiç merhabası gelmez, hiç merak etmez ama kendi hayatında bir şey olduğunda unutulduğu gerekçesiyle sitem etme hakkını kendinde görür. Sitem vefalı olanın hakkıdır, o da sitem etmeyi değil, sükutu seçer…
Başkalarını çok düşünenlerin, kendini, hayallerini ve kalbini unutanların kaçırdığı çok şey vardır.
Eğer kaçırdığınız şey huzurunuzsa, bu her şeyinize mâl olur.