Her zaman yaprak verdim yüzlerce kez kırılmış dallarımdan
Hep yapan,düzelten,bozmayan , kırmayan bendim.
İnce düşünceydi beni öldüren
Yalnızlık ormanına götüren patika yoldu
Gerek var mıydı böyle yaşamaya
Birilerine kendini adamaya...
"Bilinmesi gereken şeyleri insanın kendisinin tatması iyidir," diye geçirdi içinden. Dünya zevklerinin ve dünya malının insana hayır getirmeyeceğini daha çocukken öğrendim. Hanidir biliyordum bunu ama ancak şimdi yaşadım.