Emre

Emre
@emsz
Düşlere dalıp gitmek bazen ne kadar iyi bir şeydir
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Çünkü gidecek yeri yoktu. Gidecek bir yerinizin olmasının ne anlam taşıdığını anlıyor musunuz?
İnanacak şeyi bulursanız, mutlu olacaksınız
Aşk tanım kabul etseydi sadece şunu yazardım. Zıtlık..
Seni bir ~anı~ olsun diye sevmedim ve hiç aldatmadım.