Emre

Emre
@emsz
Böyle yarım kalan işler bana hüzün veriyor.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Okuduğun satırların etkisi altındasın. Buldum seni..
İnsan seviyorsa kaybetmekten korkar. Kıskançlık da bir kaybetme korkusudur. Kıskanmıyorsa eğer; yeterince sevmiyordur.
Kimseye göstermem üzüntümü. Gündüz gülerim, geceleri yalnız ağlarım.
İnsanlara saygın sonsuz fakat sabrın sınırlı olsun..