youtu.be/Q5mo0FF3jys
Gözyaşımda saklısın, ağlayamam ben
Düşeceksin sanırım kirpiklerimden
Damarımda kan olup dolaşıyorken
Beni böyle bırak git, git gidebilirsen
Git mutlu olacaksan, beni düşünme
Sen iyi bak kendine, beni dert etme
Önce beni bir dinle, bir bak hâlime
Beni böyle bırak git, git gidebilirsen
Bir kapanmaz yarayla böyle çaresiz
Belki yine yaşarım sevgisiz, sensiz
Git yolun gülle dolsun, güller dikensiz
Beni böyle bırak git, git gidebilirsen
Git mutlu olacaksan, beni düşünme
Sen iyi bak kendine, beni dert etme
Önce beni bir dinle, bir bak hâlime
Beni böyle bırak git, git gidebilirsen
Zekâi Tunca
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Dün çoktan döndü buralarda
Ve ben simsiyah bir gecenin koynunda yapayalnız bekliyorum
Duyuyorum, görüyorum bir gün gelecek dönence biliyorum
Simsiyah gecenin koynundayım yapayalnız
Uzaklarda bir yerlerde güneşler doğuyor
Görüyorum dönence
Kupkuru bir ağacın dalıyım yapayalnız
Uzaklarda bir yerlerde bir şeyler kök salıyor
Biliyorum dönence
Çatlamış dudağımda ne bir ses ne bir nefes
Uzaklarda bir yerlerde türküler söyleniyor
Duyuyorum dönence
Simsiyah gecenin koynundayım yapayalnız
Uzaklarda bir yerlerde güneşler doğuyor
Görüyorum dönence
Kupkuru bir ağacın dalıyım yapayalnız
Uzaklarda bir yerlerde bir şeyler kök salıyor
Biliyorum dönence
Çatlamış dudağımda ne bir ses ne bir nefes
Uzaklarda bir yerlerde türküler söyleniyor
Duyuyorum dönence
Duyuyorum biliyorum görüyorum dönence
Dönence gün dönende dönence
Bir gün gelecek dönence biliyorum
Barış Manço/Dönence
Dönence dünyanın iki ayrı kutbundaki meridyenlerdir ve hiçbir zaman da birlikte olamazlar.
İnsanın doğasında da iki zıt kutup vardır. Bu kendisinde olmayanı arama içgüdüsüdür.
İnsanlar hiçbir şeyin tamamına sahip değildirler. Her şeyin yarısını yaşarlar.
Örneğin 12 saat geceyi 12 saat gündüzü yaşıyoruz. Ama 24 saat boyunca gündüzü veya geceyi yaşayamıyoruz.
Yani devamlı bir beklenti ve umut içinde yaşayıp duruyoruz.
Tv'de 7 Gün dergisi (1982)