Sait Faik Abasıyanık'dan ilk kez okuyacaksanız bu kitabını tavsiye etmiyorum, ben okumaya başladım ve anlayamadım olayları ve kitabın anlatım tarzını, daha sonra araştırınca anladım ki başlamam gereken kitap bu değilmiş, şimdi ilk eserlerinden başlamayı düşünüyorum. Bu yüzden şimdilik yarım bıraktım.