endofcoffeee

endofcoffeee
@endofcoffeee
Reklam

endofcoffeee

, bir kitap okudu
8/10
·352 syf.·
Beğendi
·
2026 3. kitabı
Nermin Yıldırım
8.5/10 · 11,6bin okunma
“Ama zaten insan, gidenlerin ardından, en çok kendi kalışına ağlıyor.”
Sayfa 347 - Everest Yayınları·Kitabı okudu
“Sabırsızlandığında, insanın ayağı en çok kendi telaşına takılıyor.”
Sayfa 244 - Everest Yayınları·Kitabı okudu
Reklam