endofcoffeee

endofcoffeee
@endofcoffeee
Reklam

endofcoffeee

, bir kitap okudu
8/10
·352 syf.·
Beğendi
·
2026 3. kitabı
Nermin Yıldırım
8.5/10 · 11,6bin okunma
“Ama zaten insan, gidenlerin ardından, en çok kendi kalışına ağlıyor.”
Sayfa 347 - Everest Yayınları·Kitabı okudu
“Sabırsızlandığında, insanın ayağı en çok kendi telaşına takılıyor.”
Sayfa 244 - Everest Yayınları·Kitabı okudu
“Tuhaf şey, kıyametinizin yaklaştığını bildiğinizde bütün anlar kıymete biniyor, hiçbirini ziyan etmek istemiyorsunuz. Ama sonra ölüm yine ırak olduğu varsayılan meçhul bir vakte ertelenince, tek yaptığınız, hızla tüketirseniz çok arzu ettiğiniz bir yere ulaşacakmışsınız gibi, günleri bozuk para misali harcamaya çalışmak oluyor.”
Sayfa 67 - Everest Yayınları·Kitabı okudu
Reklam