Beril

Beril
@endsofbook
now that were here, how do we get back?
Sen okumazsan ben yaşamamış olacağım.
Sayfa 60·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Acı, sevinçten çok büyük. Neyin var? Yaşıyorum, neyim olsun daha.
Sayfa 49·Kitabı okudu
İnsan seni yaşadıktan sonra Ölüm de bir aşk Ömür Hanım.
Sayfa 41·Kitabı okudu
Yüz bin pişmanlıkla bir yalnızlık büyüttüm Yine bir insanla çiçeklendim korulandım
Sayfa 29·Kitabı okudu
Ne olurdu kokunun da fotoğrafı olsaydı Sesin fotoğrafı. Boşluğun fotoğrafı. Parmak uçlarındaki karıncanın Ruhtaki üşümenin… Ölüm kimseyi bu kadar yalnız bırakmazdı.
Sayfa 22·Kitabı okudu