Beril

Beril
@endsofbook
now that were here, how do we get back?
Ben başkasının yalnızlığı olsaydım bir anı olurdum kendinden başka kimseyi terk edemeyen
Sayfa 83·Kitabı okudu
Reklam
iki kadeh rakı içer üç kadeh de ağlardım
Sayfa 79·Kitabı okudu
Biz çok yalnızdık! Ve galiba yalnızlığın bol gelmesinden içimizdeki bu kalabalık öyle korktuk ki yalnızlığımızdan kimseye bırakmadık!
Sayfa 65·Kitabı okudu
insan önce ayrılığa yetişir, belki sonra bulurmuş birbirini, ne acı! Acı bile kalmamış sende
Sayfa 35·Kitabı okudu
aşkın yerini iyilik aldığı zaman inanırım beni sahiden sevdiğine
Sayfa 32·Kitabı okudu
Reklam