Beril

Beril
@endsofbook
now that were here, how do we get back?
Yorgun. Öfkeli. Yalnız. İyimser. Bunların karışımından ne çıkarsa… öyle bir cennet, öyle bir cehennem.
Sayfa 90·Kitabı okudu
Reklam
İnsan nasıl bir değersizlik duygusuyla büyür ki kimseyi sevmez.
Sayfa 39·Kitabı okudu
İnsan bütün hayatını sonunda yalnız kalmak için yaşıyor sanırım.
Sayfa 36·Kitabı okudu
Aşk, insanı hem yıkar hem kurar, dedim. Yaşamadan bilinemez ki, dedi.
Sayfa 21·Kitabı okudu
İnsanları yaraları da birleştiremezse daha ne birleştirir, değil mi?
Sayfa 13·Kitabı okudu
Reklam