Çok zaman kaybettim. Çok zaman ve biraz ümit. Yaşamak da bu galiba. İnsanları eskisi kadar sevememek. İnsanları ve eşyayı, galiba ölmek de bu.
Cemil Meriç
Onlar dünyaya yeniden bizi döndür de iyi şeyler yapalım derler Rabbimiz ise " bu boş bir sözdür artık " der ayetinde. İnsan dünyada da ahirette de boş boş konuşuyor demek ki.