enestasknn

enestasknn
@enestasknn
Anlamak ve hissetmek bizi insan kılar
"O gelmez artık!" dedi.'Nereden biliyorsun?'dedim."Gidişinden belliydi!"dedi.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Senin kimin kimsen var mı? Bunlardan gayrı kimsem yoktu!
Başkalarına zarar vermeyen bütün yaşam tarzları özgürce deneyimlenmeli, kişi istedigi hayatı yaşayabilmelidir.
Dar görüşlü insanlar, inandıkları doğruları tek hakikatmişçesine savunurlar.
Farklı düşünen kişinin fikirleri bastirilirsa, hakikatin değeri azalır.