Yarımdır bazı hikayeler,
Bilir misin ey yâr,
Ne güle güle gideni gördüm,
Ne de hoşça kalanı,
Vuslata kalır kavuşmak,
Hüzün çöker yüreğine,
Ağlamak istersin ağlayamazsın,
Sonra mı?
Bana Allah yeter dersin,
Yürekteki yangın serinler,
Vesselam…
Gidişinle,
Öldü birer birer sabah ve akşam,
Çekildi ay geceden,
Dalgalar çekildi suskunluğa,
Baharlar gelmez oldu,
Mevsimler hep kış,
Göçmen kuşlar kayıp,
Soldu gamzelerinden ,
Açılmış çiçekler…
İnsan toprak alma derdinde,
toprak insan alma derdinde...
Ne toprağın gözü doydu,ne de insanın...!
... Ve Sükut...
Tefekküre duran derviş gibi narin...
- SIZI ince....
- YARA derin...!!!