Her gece senin için yazdığım,
Her uyandığımda unuttuğum şiirlerim kayıp...
Binlerce şiirleştiğim yüreğim kayıp,
Sana sessiz olduğum zamanlardaki,
Milyonlarca sözlerim kayıp...
Tek kişilik miydi?
Bu şehir,
Sen gidince bomboş kaldı.
Gündüzüm geceme yoldaş,
Yüreğimdeki hasreti ve
Kendimi de yanıma alıp sana gitmek istiyorum.
Ey yâr,
Sana iltica etmek istiyor yüreğim neyleyim…