İçinden gelir
Elinden gelmez bazı şeyler,
Gecenin, en siyahında,
Umudun yeşerir gitmek istersin,
Hüzünlerini heybeye doldurup,
Ayaklanırsın yâre doğru,
Ve sonra ,
Sonrası mı?
Umut işte, gidemezsin?
Kalakalırsın yine bir başına ,
Buğulu gözlerle…
Bazen "Su" olmak lazım,sessiz sakin.!
Bazen "Sel" olmak lazım,öfkeli ve hırçın.!
Bazen "Mum" alevi olmak lazım,sabırla tükenmeyi bekleyen.!
Bazense"Volkan"olmak lazım,önüne gelen herşeyi hızla tüketen.!
Kimine Su olacaksın, kimine Sel!
Kimine Mum olacaksın, kimine Volkan.!
Ama kimseye asla "Kul"olmayacaksın,
Yüce Yaradan dururken...