📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Sustuğum şeyler var,
Hiç konuşmadıklarım.
İçimde kaybolduğum şehirler,
Ve içimde kaybolup giden insanlar.
Eskisi kadar kafama takmasam da bazı şeyleri,
Bazen yine de içimin almadığı haksızlıklar var.
Hak ettiklerimle vazgeçtiklerimi ayırdığım günden bu yana,
Solumu sevdiklerime, yolumu ise;
Allah'a bıraktım...
O ki; varacağım yeri de benden daha iyi biliyor.
Ve biliyorum ki;
Sabreden kullarına, en hayırlısından veriyor.
Yormak istemiyorum artık kimseyi,
yorgunum zira!
Kelimeleri yanyana getiresim yok
kendimi anlatmak için.
Yeni bir alfabe arıyorum konuşabilmek için.
Hiç söylenmemiş sözler duymaya ve
yeniden cümleler kurmaya ihtiyacım var.
Yetmiyor bildiklerim...
CAN YÜCEL
Ellerimi açıp,açıp,
Ben her gece,
En sevgiliye,
Yalvarışlarım var benim
Uzaklara dalıp, dalıp,
Bekleyişlerim var benim,
Özlemini,nefes niyetine çektiğim,
Bakışların var benim,
Çık gel ,dualarımın,
Sebebi,
Yüreğimde,hasretin var…