En güzelini soruyorsun nedir diye?
Detaylı düşünmemek derim,
Kurcalamamak,noksan aramamak,
Bazen çaba sarf etmemek,
Kafa karıştırmamak,
Oluruna bırakmak ve bırakmayı öğrenmek,
En güzel şeyler aniden oluverir biranda.
Anı yaşarsın ve mutlu olursun,
Vesselam…