Çünkü insanları konuşarak taniyamazsiniz. Konuşmak, canlı yaratıklar arasındaki en etkisiz iletisim aracı. Dil yalan söylüyor, olanları çarpıtıyor, insanlığın hiç bıkıp usanmadığı klişeleri tekrarlıyor. Bu yüzden, insanlan dinlemek onları anlamak için yeterli değil.