Nekadar naif,bir okadarda duru bir hikaye.Küçük kasabalar,masum hayatlar...Çok akıcı güzel bir kitap.Baba ve oğulun kısa ama uzun hikayesi.Filmini izlemedim fakat kitap muhteşem.
Uzun HikâyeMustafa Kutlu · Dergâh Yayınları · 200545,6bin okunma
Bu roman daha çok gezi rehberi tadında bir eser.okurken portland şehrini karış karış hissediceksiniz.Her türlü ortama girip çıkıcaksınız...şahsen ben portland'a gitsen bu kitabı gezi rehberi diye yanımda taşırım.:)