"Hayat bütün girdaplarıyla ve zirveleriyle yaşamaya değer.
Zıttı olmadıkça, hiçbir şeyin değerinin ölçülmez olduğunu düşün.
Kötülükler olmasaydı, güzellikle, bütün o sevimli libaslarını giyinerek hayata nasıl gülümseyebilirlerdi, düşündün mü hiç? Günahlar olmasaydı, iyilikler, faziletleri ve bize cennet vadeden sevaplar nasıl çıkarlardı açığa?... "