İyi geceler..
İyi geceler...
Öyle tatlı bir keder ki ayrılık, sabaha kadar iyi geceler dileyeceğim artık.
Gözlerinde uyku barınsın ve yüreğinde huzur. Uyku da huzur da ben olsam, gözlerine ve yüreğine yalnız ben dolsam. Kimden yardım dilemeli, Tanrı’ya ne kadar yakarmalı biçare yüreği? Ne oldu sana benim güzel mutlu köyüm?
Ulysses' Gaze (1995)
Ben seni yalnız yürüyen adamlara benzetirim hep. Derler ya gençler gurup halinde, orta yaşlılar 2şer 3er, yaşlılar yalnız yürür... Kusura bakma ben seni yalnız yürür görüyorum. Yaşlandığından falan hiç değil. Bilirim sol göğsünün altındaki cevahir hâlâ parlak…
Nurettin Durman