Onca kötülükten sonra sevgi dolu tanrının evindeydi artık. Tanrının himayesindeydi. Bu sevginin karşısında her geçen gün bir çiçek gibi filizleniyordu.
Tanrılar oldukça akıllı varlıklardı. Onları hiçbir şey durduramaz, ne istiyorlarsa bir yolunu bulur elde ederlerdi. İşte tanrının eli! Yine ona uzanıyordu. Canı acıyacaktı yine.