Ne yapsaydım dostum?
Kendimi öldürse miydim? Bu, mutlu olması gereken yaşamınızı gereksiz bir vicdan azabıyla doldurmak olurdu. Hem sonra, ölmeye bu kadar yakınken kendini öldürmek neye yarar?
Canım çok şey anlatmak istiyor ama yorgunum. Beynim yorgun, bedenim yorgun, bunca şeyi affeden kalbim bile yorgun artık. Heveslerim yorgun, iyimserliğim yorgun, konuşarak anlaşmaya olan inancım bile yorgun. Çok yorgunum.
||Sabahattin Ali
Size verdiklerinden çok daha fazlasını alan insanlar etrafınızı sarar ve günün birinde, diğerlerini yitirdikten ve kendinizi kaybettikten sonra bir köpek gibi ölürsünüz.