Hayat bana bir şey öğrettiyse bu, yarının hiçbir zaman olmayabileceğiydi. Ya da daha kötüsü, kalbinizi ellerinde tutan insanın bir gün ortadan kaybolabileceğiydi..
Yalnızlık tek başına kullanılır ama bunu bize boş kalabalıklar sunar.Çoğumuz yalnızlığı yanlış yorumluyor.Geceleri yan odadan gelen seslerin seni korkutması değil,umutlandırmasıdır yalnızlık..