Emine Pekel

Emine Pekel
@epekel
Sonu yok mu sanki..
Umut, evet, bu iyi bir şeydi..
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Beni en çok dehşete düşüren başkaları başarılı olunca kıskançlıktan köpüren ağızlarımızın başarısızlıklar karışısında derin bir oh çekmesi. Belki de insan olmanın en zor yanı birbirimizi kutlamayı becerebilmek..
Ama beni saatten çok, onun arkasına yazdırdığı şey duygulandırdı. Arkasında, 'Seni zaman duruncaya dek seveceğim,' yazıyor..
Bazen en iyi saldırı, iyi bir savunmadır..
Bazen içindeki ağlamaları gizlemek için, yüzünde sahte gülüşler taşır insan..