Öncelikle spoiler uyarısı vereyim.
Açıkçası sonuna kadar hep bekledim ki kath ve tommy her şeyi bırakıp kaçsınlar. Hele 4. Organ bağışı öncesi. Ama hiç böyle bir kurtulalım düşünceleri yoktu bu nasıl bir kabullenmek! O zaman şunu düşündüm normal insanlardan farklılar evet ruhları var ama eksik olan şeyler de var. Ama insan isterdi en azından bu ikisi biraz farklı olsun. Bu şekilde roman biraz tatsız kalmış gibi.