"Benim için herşey bitmişti. Hiçbir şeyin faydası yoktu. Sanatsal faaliyetlerle ilgilenmek bile rahatlatmak şöyle dursun beni ziyadesiyle rahatsız etmişti. Her defasında o renkli kalabalıkların içinde yalnızdım."
" Sıradan insan için, hissetmek yaşamaktır, yaşamayı bilmektir. Ben ise, yaşamak düşünmektir, derim; hissetmek ise düşünmeyi beslemekten başka işe yaramaz. "