bunu ne Dostoyevski söylemiş ne de
Lev Tolstoy,
Mevlana mı? hayır hayır oda değil;
_bana “işimi görecek” değil
“içimi dökecek”
yer lazımdı,
_sende kuş konacak,
gül dikecek kadar bile
yer yokmuş!
erbil
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
2025 yılı Anıtkabir Ankara seyahatimde yine Mustafa Kemal Atatürk’ü ebedi istirahatinde kabri başında ziyaret ettim, rahmet ve minnetle andım.
Allah (cc) rahmet eylesin, mekanı cennet olsun inşallah!
daha kötü ve daha çirkin yüzlere rağmen eğlenceli, katlanılabilir bir dünya ancak daha yaratıcı yalanlarla ve kitaplarla mümkün!
erbil
instagram.com/reel/DLXihX7CnD...
"Hayat kısa. Kader zalim olabilir ama rastgele değil. Doğa her zaman kazanır ama bunun ona boyun eğip ayaklarına kapanmamız gerektiği anlamına gelmez."