“Bir kirlenmeden korumak için susarak yaşadığım her şeyin bir yenilgi olduğunu çok sonra öğrendim.
Benim, kıyısında bir saygıyla beklediğim olanak, başkalarının çiğneyip attığı bir sıradanlıktı..”
“Dünya kendi kapalı zihinlerimizden , hatıra ve kanaatlerimizden çok daha büyük. Herkesin kendi gerçekliği var. Kendi değerlerimizin kıymetini bilirken , başka insanların düşüncelerine de saygı duyabiliriz. Ruhuna dokunduğunuz hiç kimse , size ebedi bir düşman olamaz.”
“İnsan neden okur ? Bir dizeye yahut bir cümleye tesadüf edersiniz ve dersiniz ki “ İşte bu tam da benim yaşadığım ama adını koyamadığım o duyguyu anlatıyor!” Yalnızlığımız bir anlığına uçar gider. Başka ruhlarla aranızda bir akrabalık bulursunuz. Çoğalır ve iyileşirsiniz.”