"Hepimiz birbirine bağlı ve bir bütün içindeyiz. Hiç birimiz diğerinden daha önemli değil. En küçük bile en büyük kadar gerekli. İşte bu yüzden hiçbirimiz arasında yarışma yoktur, olamaz. Birbirimize zarar vermemiz söz konusu değildir."
“Huzuru arıyorsan kalbine bakacaksın. İçerdeki gözün dışarıdakinden daha keskin olmalı. Az olan sana yetiyorsa, her daim iyiyi görebiliyorsan, kalbinde dünyayı alacak yer açabiliyorsan, aradığın huzuru bulursun.”
“Bir insana değer vermek, onun gerçeklerini anlamaya çalışmak ve onu olduğu gibi benimseyebilmektir. Ama birçok kişi diğer insanlara değer verdiği sanısıyla aslında kendi özsever ihtiyaçlarına doyum sağlar.”
“...kimse siyah ya da beyaz olarak nitelendirilemez. Aslında hepimiz grinin tonlarıyız. Kimimiz daha koyu, kimimiz daha açık. Beyaza çok yakın bir tonu tutturabilenlerin azınlıkta olduğunu biliyoruz.”