aanabab

aanabab
@erbnhs
Reklam
“İnsanlar, birbirlerine kendi senaryoları doğrultusunda roller verip, karşılarındakilerden bu rolleri gerçekleştirmesini bekler oldular. Sonuç, düş kırıklıkları, kızgınlıklar ve kendimizden kaynaklandığını bir türlü kavrayamadığımız yalnızlık.”
“Önce günaydın, sonra biraz haz, biraz acı, biraz aşk, biraz hayal kırıklığı, biraz sıcaklık, biraz yalnızlık, biraz boyun eğme, biraz başkaldırı ve ardından iyi geceler.”
Sebatla temrin yapmak, başarının formülüdür. Uzun bir yolu, ancak gün be gün adım adım ilerleyerek kat edebiliriz. Yoksa ömrü yılın ilk gününden ilerisine vefa etmeyen yılbaşı kararlarıyla kalırız.