O zaman keske birlikte bir cocuk yapmis olsaydik dedim, ona bir teselli olurdu.Ama olgunlasmamis ve aptalca bir fikirdi bu.COCUKLAR, biri digerinin yerine gecebilecek tahil cuvallariymis gibi.
-Sahi söylesenize bana, kumarı bırakmaya niyetiniz yok mu?
-Ah, kumarı batsın! Bırakmasına bırakacağım ama eğer....
-Eğer kaybettiklerinizi geri alabilirseniz....Öyle değil mi? Sözünüzü bitirmenize gerek yok. Böyle söyleyeceğiniz biliyorum.