Bu zamana kadar nasıl böyle bir eseri okumamisim kendime kızıyorum. Bir solukta okunan bir yapıt keşke bitmese dedim defalarca . Bir adam(Dr.B.), nazilerin yaptığı psikolojik işkenceler ve bir satranç kitabı.. Ne yazsam spolier olucak onun için yazmak istemiyorum fakat okuyun önerin okutun diyorum sadece.