Mükemmel bir kitap. Eminim içindeki olayların hepsi gerçektir, hem olaylar hem de karakterler muhteşem, çok güzel çok akıcı bir kitap, kendini çok hızlı okutturuyor.
Sonunda kesin olarak ağlayacağınız çok güzel çok muhteşem kitap. Her bir sayfası ayrı edebiyat eseri. Sanırsam filmide varmış bu kitabın. Kesinlikle okuyun!!! Çok güzel.