Televizyonu kapattım, sobayı yaktım, çayı demledim, dışarıda yağmur yağıyor. Şimdi ne mi yapıyorum? Hayatı sessize aldım, yeni bir kitaba başladım.
Eren
Babama, anneme, bir polise, hatta hükümete başvurmuş olsam bile kendi bildiğini okumaktan mahir bu insanlar sadece bir hikaye uydurup meselenin üstünü kapatmaz mıydı?