Offf bu sefer ekmek yaparken videoya bakmadan yapayım dedim... Bekletme kısmına ait bir aşamayı unutmuşum 😭 Nasip artık nasıl olacak bilmiyorum şu an pişirmem lazım ahshshdhd Olmuyorsa da öğrenmiş oluruz 😂
(kendini teselli etmeye çalışıyor)
Bir aydır ara vere vere de olsa Powerless serisini okuyordum. Özellikle son kitabı bitirmem yaklaşık iki hafta sürdü. Kitap beklentimi karşılamayınca birkaç gün tamamen uzaklaştım maalesef ki. (Son yarısı baya iyiydi bu arada. Ama 3.5 kitaplık bir seri için çok geç...) Az önce ise seriyi bitirdim. Ufak nir özgürlük hissiyle birlikte boşluk hissediyorum hshshdd Uzun sürdüğü için alışmıştım galiba onlara yine de. 🙌🏽 Neyse, fantastiğe ara vereceğim. Fuardan aldığım klasiklere geçeceğim yüksek ihtimalle 🫠