Kendimiz için tek damla yaş dökmezken, sıklıkla birbirimizin derdine ağlamamız ne garip! Onun yüreği kendi dertleriyle yeterince yüklüydü ama benim dertlerimi de yüklenince taştı; haftalardır kendim için ağlamadığım hâlde, ben de onun anlayışlı duyguları karşısında gözyaşı döktüm.
dalga geçtiğim karadeniz dizisini izlemeye başlayıp sevince benim utanmazlık... ahahahsh burak yörük elimizde büyümüş gibi hissediyorum her ne kadar zamanında team barış olmasamda 😂 çok kibar birisiydi ayrıca 🥹 şimdi bu dizide kariyeri zirve yapacak bence 🤌🏽
ayrıca karadeniz özlemimi pekiştirdi bu dizi ya, tekrar gidebilsem keşke 🥹