Değerli Sinan hocamız kitapta beyini o kadar güzel anlatmış ki anlaşılmaması mümkün değil ayrıca gerçekten ben kendi adıma bu kitabı keyifle ve merakla okumaya başladım kitaptan çok şeyler öğrendim beynimiz ile ilgili şimdiye kadar beyinle alakalı bildiklerimizi yada öğrendiğimizi sandığımız bir çok bilginin ne kadar eksik yetersiz va bazılarının da yanlış olduğunu öğreneceksiniz bundan dolayı bu kitabı kesinlikle okumalısınız.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!