“İştahım biraz açılsın diye gülen surat şekli verdiğin kahvaltılar hazırlardın bana. İştahın biraz kapansın diye tatsız tuzsuz yemekler yapardım ben, beceremediğimden değil yani, o konuyu netleştirelim yeri gelmişken.”
“Mutlu son dediğimiz nedir ki Osman? Anlatanlar, hikayenin mutluluğa yakın bir yerinde anlatmayı bıraktıkları için birilerinin sonsuza dek pembe bulutlarda yaşadıklarını sanıyoruz. Halbuki pamuk prensesle yakışıklı prens düğün organizasyonu sırasında mutlaka kavga etmişlerdir. Kaynanalar bi şey karıştırmış, kayınço bir hırtlık yapmış, arkadaşlar dolduruşa getirmiştir. Nikah masasında bitmiş bile olabilir bu masal, hiç bilmiyoruz ki.”