Erhan T.

Erhan T.
Aradım da kendimi hiç bulamadım. Seyreldi ömrüm kendi suyunda. Olta ben, balık ben... Erhan olamadım.
Hamal
Beü
Zonguldak
27 Nisan
66 okur puanı
Eylül 2019 tarihinde katıldı
Bir daha hiç rastlamadım sana, hiçbir yerde hiçbir yazda..
Reklam
O akşam terastaydık gene. Gün çoktan batmıştı. Çamaşırlar asılıydı, uzaktan şarkılar geliyordu ve kekik kokuları. Nedense her zamankinden başka bakıyordun bana. Sonra usulca dedin ki: "İlk kez bir erkeğin tenine dokunma isteği duyuyorum içimde." Benim için yaz başlamıştı. "Dokun öyleyse," dedim. Sustun. Uzun uzun baktık birbirimize. Kendine nasıl karşı koyduğun okunuyordu yüzünün derinliklerinde.
Çiçek adlarını ezberlemekten geldim eski şarkıları, sarhoşların ve suçluların unuttuklarını hatırlamaktan uzun uzak yolları tarif etmekten haydutluktan ve melankoliden giderken ya da dönerken atlanan eşiklerden Duyarlığın gece mekteplerinden geldim Bütünlemeli çocuklarla geçti gençliğimin rüzgâra verdiğim yılları dokunmaların ve iç dökmelerin vaktinden geldim.
Ya yetişmeye çalıştığın yerde beklenmiyorsan? Bu ihtimal seni de öldürmez mi?
“Dünya, eski tanıdık suratları arayarak geçmek zorunda olduğum bir çöle benziyordur.” der charles lamb.
Reklam