Bugün okulda iyi bir gün geçirmedi. Bilhassa son derste bir ara dünya başına yıkılacak gibi geldi. Ama yıkılmadı. Dünyanın bu aralar sık yaptığı bir şey bu. Başına yıkılacak gibi oluyor ama tam da yıkılmadığı için, hayat berbat bir ağırlıkla akmaya devam ediyor.
Binlerce çocuğun, gencecik insanların öldüğü bir dünyada "siyaset dışı" kalmak, aslında "öldürmeye devam edebilirsiniz, biz bakmıyoruz" demenin diplomatik yolu oldu.