Yaşamı aşama aşama yaşayacaksınız ama mutlaka bir bütün olarak düşünün. Gün gelip de bu hayata veda etme zamanı geldiğinde,'' Yaşamımda kendim olarak var mıydım, gönlümce yaşadım mı?'' sorusuna nasıl yanıt verdiğiniz önemli.
Çocuğundan yaşlısına, erkekten kadınına hepimizin ortak paydası insan olmamız. Ama bu insanlığın içinde kadınlığımızla, erkekliğimizle varız. Önemli olan kadınlığımızı ve erkekliğimizi yaşarken içimizdeki insanın, karşımızdakinin insanlığının farkında olmamız.