Alıştığımız yolun dışına çıktığımız zaman, her şeyimizi kaybettiğimizi düşünürüz; ama yeni ve iyi bir şey ancak o zaman başlayabilir.Hayat varsa mutluluk da vardır, önümüzde daha çok, çok şey var.
..”Sevdiklerimden başka hiç kimse umurumda değil; o sevdiklerimi de öyle bir severim ki onlar için canımı veririm, yoluma çıkanları da ezer geçerim.Ben değer biçemeyeceğim annemi, iki üç dostumu taparcasına severim, diğerleriniyse bana olan yararlarına ya da zararlarına göre değerlendiririm.”