erva

Kendi kendine "Şimdi buna sahibim, bu yüzden mutluyum." demesi gerekirken tam Viktorya çağına özgü bir şey söylüyordu: "Buna sonsuza kadar sahip olamam, bu yüzden de üzgünüm."
Sayfa 79·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Usulca ayrılmak isterim bu dünyadan, gürültü yapmamak için yalınayak gecenin karanlığına karışarak.
Sayfa 143·Kitabı okudu
Yalnız kalmak, terk edilmek, unutulmak... Bunların hangisinden daha çok korkuyorum? Belki de unutulmak en kötüsü. Yalnız kaldığımda bir yerlerde birinin beni düşündüğünü hayal edebilirim hep. Terk edildiğimde özlendiğimi, o kişinin yaptığından pişman olduğunu hayal edebilirim. Unutulduğumda ise hayal edecek hiçbir şey bulamam. Sanki bu dünyada hiç var olmamışım gibi...
Sayfa 133·Kitabı okudu
Güzel müziklerin hepsini dinlemek için hayat çok kısa...
Sayfa 116·Kitabı okudu
Yalnızlık, özgürlük için ödenen bedeldir.