yaza mutlu girmiştik. balkondaki fesleğenler yusyuvarlak olmuştu. bir çocuğun başını okşar gibi okşuyorduk onları. sardunyalar saksılarını sevmişti. akşamları dar uzun balkonumuz boyunca sıralanıp güneş batarken renkten renge giren gökyüzünü seyrediyor, gecenin kadifemsi maviliğini çay içerek karşılıyorduk.