Charlotte Perkins Gilman tarafından yazılan bu distopik kitabı uzun süredir duymuştum.
Yazarın dili anlaşılır, okuması, anlaması kolaydı. Fakat bazı yerlerinde özellikle karşılaştırma yaptığı yerlerde çok fazla örnek vererek kurgudan bizi çıkartıyor.
Gizli kalmış ve sadece kadınlardan oluşan bir ülke... ve buraya gelip eril bir sistem kurmak isteyen 3 erkek.... Fakat her şey onların istediği gibi olmaz.
Ormanlar, evler, iyiliğin olması, hastalığın olmaması, işlevsel ve sade hoş kıyafetler, kıskançlık ve kötülükten uzak, suç oranlarının hiç olmadığı bir toplum.
Konusu, dili çok güzeldi. Okuyun okutun..